eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من و دلتنگی و یک آه غلیظ از ته دل نکنم عکس تو را سیر تماشا چه کنم؟! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
آخرش حسرت آغوش تو حسرت گرفتن دستان تو حسرت دیدن از نزدیکت حسرت..... آری به دلم ماند حسرت داشتن تو:) ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
- حالا‌هی‌میگین‌اگه‌حالتون‌خوب‌نیست، افسرده‌این،‌درمونده‌شدین‌وتنهایین‌با یکی‌حرف‌بزنین‌ولی‌به‌قول‌ِشفیعی‌کدکنی: تو کز خاموشی ام فهمی نداری چه خواهی فهم کردن از کلامم ؟! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نگاه حسرتم ؛ حیران به رویت! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
آشفته‌حال‌دانَد‌،آشفتگیِ‌حالم .. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین خود نعش خود به شانه گرفتم،گریستم . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شبیه مه شده بودی . نه میشد در آغوشت گرفت و نه آنسوی تو را دید؛ تنها میشد در تو گم شد و همینطور هم شد . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
با احتیاط به آدمها عادت کنید ، اونا خیلی زود عوض میشن . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
﮼نه‌تو‌آنی‌که‌همانی‌، نه‌من‌آنم‌که‌تو‌دانی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی باید کرد ، گاه با یک دلِ تنگ. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
در من ، مَنی از من گریزان است . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ندادی مهلتم حتی بگویم من خداحافظ که حافظ در گلو ماند و چه گریه با خدا کردم... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s