eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
آخرش حسرت آغوش تو حسرت گرفتن دستان تو حسرت دیدن از نزدیکت حسرت..... آری به دلم ماند حسرت داشتن تو:) ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
- حالا‌هی‌میگین‌اگه‌حالتون‌خوب‌نیست، افسرده‌این،‌درمونده‌شدین‌وتنهایین‌با یکی‌حرف‌بزنین‌ولی‌به‌قول‌ِشفیعی‌کدکنی: تو کز خاموشی ام فهمی نداری چه خواهی فهم کردن از کلامم ؟! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نگاه حسرتم ؛ حیران به رویت! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
آشفته‌حال‌دانَد‌،آشفتگیِ‌حالم .. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین خود نعش خود به شانه گرفتم،گریستم . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شبیه مه شده بودی . نه میشد در آغوشت گرفت و نه آنسوی تو را دید؛ تنها میشد در تو گم شد و همینطور هم شد . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
با احتیاط به آدمها عادت کنید ، اونا خیلی زود عوض میشن . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
﮼نه‌تو‌آنی‌که‌همانی‌، نه‌من‌آنم‌که‌تو‌دانی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی باید کرد ، گاه با یک دلِ تنگ. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
در من ، مَنی از من گریزان است . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ندادی مهلتم حتی بگویم من خداحافظ که حافظ در گلو ماند و چه گریه با خدا کردم... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گیرم که هزاران غزل از هجر نوشتیم جرأت که نداریم به دلدار بگوییم... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s