eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
هربار میرم خودم باشم
یادم میره خودم کی بود
- از یه جا به بعد جیگرت نه . . انگار یه جنگل تو سینت می‌سوزه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
معشوق‌نداندغم‌محرومیِ‌عاشق آزادنداردخبرازحالِ‌گرفتار . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
آشیان گر نمیسازی نکن ویران دلی .. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یا رب، نگاهِ کس به کسی آشنا مکن وَر میکنی، کرم کن و از هم جدا مکن... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
آنچھ‌ کرد؎ با دلم چنگیز با ایران نکرد؛ مثل چشمت کشورم را لشکر؎ ویران نکرد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من پریشان‌ تر از آنم که تو زخمم بزنی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ولی نیما یوشیج خیلی قشنگ گفته : در آیینه‌ی جهان بر ما از همه ناشناس‌تر خودِ ماست ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
-یه سوال چی‌شد که اینجوری شدیم؟ ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
مادربزرگم با حسرت و زیبایی بهم می‌گفت: " گفتنِ ' دوست دارم ' شجاعت می‌خواد؛ اگر ديدى كسى به هزار و يک دليل از اين عبارت طفره ميره، بدون شجاعت و مسئوليتِ عشقِ تو رو نداره. آجرهاى زندگيتو تو قلب كسى بنا كن كه خودش بنا باشه...! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
خسته‌ از‌ فرداهای‌ شکل‌ِ دیروز! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s