باید خیلـۍ قوۍ بـٰاشیم
هنوز خیلـۍ کـٰار هـٰا مونده کہ نکردیم !
خیلـۍ ذوق هـٰا مونده کہ نداشتیم
خیلـۍ قهقهہ هـٰا مونده کہ نزدیم
بـٰاید خیلـۍ امید داشتہ بـٰاشیم بہ اینکہ بہ زودی خزون زندگـۍ تموم میشہ . . .
و تو بهـٰار بـٰاز جوونہ میزنیم ، رشد می کنیم . . .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونین چیه؟
رابطهای قشنگه که:
حرفزدناتون مثل دوتا دوست صمیمی باشه
عشقتون مثل لیلی و مجنون
حمایتتون از هم مثل خواهر و برادر
و دیونه بازیاتون مثل دوتا بچه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s