باید خیلـۍ قوۍ بـٰاشیم
هنوز خیلـۍ کـٰار هـٰا مونده کہ نکردیم !
خیلـۍ ذوق هـٰا مونده کہ نداشتیم
خیلـۍ قهقهہ هـٰا مونده کہ نزدیم
بـٰاید خیلـۍ امید داشتہ بـٰاشیم بہ اینکہ بہ زودی خزون زندگـۍ تموم میشہ . . .
و تو بهـٰار بـٰاز جوونہ میزنیم ، رشد می کنیم . . .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونین چیه؟
رابطهای قشنگه که:
حرفزدناتون مثل دوتا دوست صمیمی باشه
عشقتون مثل لیلی و مجنون
حمایتتون از هم مثل خواهر و برادر
و دیونه بازیاتون مثل دوتا بچه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بعـد از تو بگـــو با دل ویرانه چه سازم؟
با تلخ ترین خــلوت این خانه چه سازم ؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونی ؛ اینکه حالم خوبه به این معنا نیست که همه چیز زندگیم خوبه، دلیلش اینه که میتونم چیزای خوبی که توی زندگیم دارم رو ببینم بنظرم بهتره همه توی زندگیشون به این باور برسن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s