کاش میشد همچیو ول کرد و رفت، از تحمل کردن خسته شدم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
تنهایی!؟
آشناس؛
برای هممون، دقیقا همون وقتیه که یه اتفاق خوب واست میفته یا یه خبر خوب میشنوی
ولی هیچکس نیست که واسش تعریف کنی..!
و این دقیقا همون رنجِ آشنای منه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s