eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر اینچنین بود
دیگر رنجی نبود
کاش میشد همچیو ول کرد و رفت، از تحمل کردن خسته شدم. :| https://eitaa.com/bestrong_s
تنهایی!؟ آشناس؛ برای هممون، دقیقا همون وقتیه که یه اتفاق خوب واست میفته یا یه خبر خوب میشنوی ولی هیچکس نیست که واسش تعریف کنی..! و این دقیقا همون رنجِ آشنای منه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نزدیک نیا با تو مرا حادثه ای نیست ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
تو شعر بودنِ منی تو را ادامه می‌دهم... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دوستت دارم ،نمی دانم ، چرایش را نپرس اتفاقی دل سپردم ماجرایش را نپرس ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
درمن کسی میل ب پایان دارد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟ دل من پیش تو سرگردان است ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
تو موقعیتی ام که دارم راه درستو میرم ؛ ولی ته دلم میگم کاش راه درست این نبود ♬ https://eitaa.com/bestrong_s