eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
تو موقعیتی ام که دارم راه درستو میرم ؛ ولی ته دلم میگم کاش راه درست این نبود ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من که مال ِ پرواز نبودم خب چرا بالامو وا کردی ؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
قلبی نیست که پیِ آرزوهایش باشد و رنج نبرد . :| https://eitaa.com/bestrong_s
افسوس از جوانی‌ای که این بود . :| https://eitaa.com/bestrong_s
« حس میکنم تا خرخره گیر کردم تو حالِ بد و دلتنگی ..! » :| https://eitaa.com/bestrong_s
‏هر چيزى را نمى‌نويسم ، مى‌ترسم ، چون اگر بنويسم ، خودم خيلى ويران خواهم شد! :| https://eitaa.com/bestrong_s
من پریشان تر از آنم که تو زخمم بزنی! :| https://eitaa.com/bestrong_s
درد را حس می‌کنم در بند بندِ استخوانم! :| https://eitaa.com/bestrong_s
« حال دل پرسیدی و گفتم که خوبم بارها، خوب اما خوبِ ویرانم نفهمیدی مرا ... » :| https://eitaa.com/bestrong_s
‌پیر شد دِل ما گَرچه آغازِ جَوانیست. :| https://eitaa.com/bestrong_s
_ فکر می‌کنیم فراموشش کرده‌ایم، اما پس از مدتی، به‌شکل گریه‌ی بی‌دلیل یا ؛ دلتنگی و اندوه و ترس گاه‌و‌بیگاه ، برمی‌گردد . :| https://eitaa.com/bestrong_s
حالت چطوره این روزا؟ -من؟ مثل کبکی که کلشو کرده باشه تو برف‍‍، نمیخوام غم ببینم. یهو میبینم برف‍‍ا غمن، کله ی منم تا ته توی غمه. :| https://eitaa.com/bestrong_s