« حس میکنم تا خرخره گیر کردم تو حالِ بد و دلتنگی ..! »
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
هر چيزى را نمىنويسم ، مىترسم ، چون اگر بنويسم ، خودم خيلى ويران خواهم شد!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
« حال دل پرسیدی و گفتم که خوبم بارها، خوب اما خوبِ ویرانم نفهمیدی مرا ... »
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
_ فکر میکنیم فراموشش کردهایم،
اما پس از مدتی،
بهشکل گریهی بیدلیل یا ؛
دلتنگی و اندوه و ترس گاهوبیگاه ،
برمیگردد .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
حالت چطوره این روزا؟
-من؟ مثل کبکی که کلشو کرده باشه تو برف، نمیخوام غم ببینم. یهو میبینم برفا غمن، کله ی منم تا ته توی غمه.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
خاطراتی که آدمهایش رفتهاند دردناکاند
اما خاطراتی که آدمهایش حضور دارند اما شبیه گذشته نیستند ، به مراتب دردناکترند!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
سر در گم نه
«گم در گم »ام
حالتی است پیچیده
که آدمی میرود و گم میشود
در خودش
"خودی"که قبلا گمش کرده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s