eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
« حس میکنم تا خرخره گیر کردم تو حالِ بد و دلتنگی ..! » :| https://eitaa.com/bestrong_s
‏هر چيزى را نمى‌نويسم ، مى‌ترسم ، چون اگر بنويسم ، خودم خيلى ويران خواهم شد! :| https://eitaa.com/bestrong_s
من پریشان تر از آنم که تو زخمم بزنی! :| https://eitaa.com/bestrong_s
درد را حس می‌کنم در بند بندِ استخوانم! :| https://eitaa.com/bestrong_s
« حال دل پرسیدی و گفتم که خوبم بارها، خوب اما خوبِ ویرانم نفهمیدی مرا ... » :| https://eitaa.com/bestrong_s
‌پیر شد دِل ما گَرچه آغازِ جَوانیست. :| https://eitaa.com/bestrong_s
_ فکر می‌کنیم فراموشش کرده‌ایم، اما پس از مدتی، به‌شکل گریه‌ی بی‌دلیل یا ؛ دلتنگی و اندوه و ترس گاه‌و‌بیگاه ، برمی‌گردد . :| https://eitaa.com/bestrong_s
حالت چطوره این روزا؟ -من؟ مثل کبکی که کلشو کرده باشه تو برف‍‍، نمیخوام غم ببینم. یهو میبینم برف‍‍ا غمن، کله ی منم تا ته توی غمه. :| https://eitaa.com/bestrong_s
خاطراتی که آدم‌هایش رفته‌اند دردناک‌اند اما خاطراتی که آدم‌هایش حضور دارند اما شبیه گذشته نیستند ، به مراتب دردناک‌ترند! :| https://eitaa.com/bestrong_s
سر در گم نه «گم در گم »ام حالتی است پیچیده که آدمی میرود و گم میشود در خودش "خودی"که قبلا گمش کرده ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
خودم اینجا دل من پیش تو سرگردان است . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
و میگفت: چشم‌ها پنجره روح هستند . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s