شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خیال بافیت بعد نیست
خیال کن ک خاهی رفت همین ک رفتی و مردم تلاش کن برگردی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حالم زیاد جالب نیست چیزای هست که نمیشه گفت ن میشه نوشت فقط باید تو خودت بریزی و بریزی و بریزی آخرشم یه بغض میشه سنگین و همیشگی ن میشه بیرون ریخت نمیشه فرو ریخت در هر دو صورت نابودت میکنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من بی تو نمیتونم
چرا میتونم ولی با درد و خستگی و بریدگی کاش بدونی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟! من این نبودم ک .
من؟!
قفل زنگ خوردهای جا مانده بر دری!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
- یه سوال قصه که تمام میشود آدمها به کجا میروند؟! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
- یه سوال
میگويند فردا بهتر خواهد شد، مگر امروز فردای ديروز نيست؟!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعداً؟! یه روز میای که دیگه دچارت نیستم. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
بعداً؟!
یقیناً اونموقع پُرِ بیتفاوتی شدم .
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟! قفل زنگ خوردهای جا مانده بر دری! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
مثل گوی معلق در فضا .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s