شکلات تلخ
- یه سوال قصه که تمام میشود آدمها به کجا میروند؟! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
- یه سوال
میگويند فردا بهتر خواهد شد، مگر امروز فردای ديروز نيست؟!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعداً؟! یه روز میای که دیگه دچارت نیستم. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
بعداً؟!
یقیناً اونموقع پُرِ بیتفاوتی شدم .
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟! قفل زنگ خوردهای جا مانده بر دری! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
مثل گوی معلق در فضا .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگر گذاشتمت کنار مطمئن باش مقصر تو بودي چون من تا لحظهي آخر به آدما فرصت میدم،محبت میکنم،رفتارمو بهتر میکنم،اهمیت میدم و تلاش میکنم همه چیزو درست کنم..
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
_پشت یه شادی چی پنهانه؟
+ غم...
_نه جانم
اشتباه ما همینجاست
غم پشت شادی نیست
پشت شادی ترس ایستاده
اره ترس...
میدونی چرا دنبال شادی میدویم؟؟
چون میترسیم
اره
میترسیم
+از چی؟
_از از دست دادن فرصت زندگی مون
بگرد
پیداش میکنی تو عمق شادی هات
ترس رو...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من همیشه احساس میکنم یه آدم موقتی توو زندگی بقیهام .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خیلی بشدت از گوشی خسته شدم.از اپ های تکراری خسته شدم . از اینکه هروقت بیدار میشم اول گوشیم رو چک میکنم خسته شدم . از اینکه هیچ تفریح دیگه ای جز تو خونه موندن و از صب تا هر شب رو تخت خواب ، بودن ندارم خسته شدم .از اینکه هیچی جز آهنگام حالم رو خوب نمیکنه خسته شدم . من خسته شدم خیلی زیاد خسته شدم .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اعتماد قوی ترین کلمه جهانه که توسط خیلیا از بین رفت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
- معمولاً انرژی برای چت
و ارتباط بر قرار کردن
به هر نحوی با آدما ندارم.
گاهی وقتا درگیر کار و درسم
گاهی وقتام بی دلیل انرژی
ندارم و غیبم. گاهی وقتام
به ندرت پیش میاد باطریم
پر باشه و زیاد با کسی
صحبت کنم و ارتباط بگیرم.
در هر صورت میدونی،
همین خصوصیتم باعث
میشه آدم دوروبرم
نباشه زیاد.
یا فکر کنن نیازی به
کسی ندارم و توی
تنهایی حالم خوبه
پس باید برن.
بعضیام خسته میشن.
ولی در هر صورت
اونایی که میمونن.
من بهشون میگم
واقعی ترینام.