eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
شکلات تلخ
- یه سوال قصه که تمام می‌شود آدمها به کجا می‌روند؟! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
- یه سوال می‌گويند فردا بهتر خواهد شد، مگر امروز فردای ديروز نيست؟! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
هیچوقت هیچ چیز به یک چیز ختم نمیشود . ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
اگر گذاشتمت کنار مطمئن باش مقصر تو بودي چون من تا لحظه‌ي آخر به آدما فرصت میدم،محبت میکنم،رفتارمو بهتر میکنم،اهمیت میدم و تلاش میکنم همه چیزو درست کنم.. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
_پشت یه شادی چی پنهانه؟ + غم... _نه جانم اشتباه ما همینجاست غم پشت شادی نیست پشت شادی ترس ایستاده اره ترس... می‌دونی چرا دنبال شادی میدویم؟؟ چون میترسیم اره میترسیم +از چی؟ _از از دست دادن فرصت زندگی مون بگرد پیداش میکنی تو عمق شادی هات ترس رو... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من همیشه احساس میکنم یه آدم موقتی توو زندگی بقیه‌ام . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من چه دانم از فکرِ تو و تو چه دانی از دلِ من (: ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
منی که انتخاب کردم من باشمُ یادم نیست . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
خیلی بشدت از گوشی خسته شدم.از اپ‌ های تکراری خسته شدم . از اینکه هروقت بیدار میشم اول گوشیم رو چک میکنم خسته شدم . از اینکه هیچ تفریح دیگه ای جز تو خونه موندن و از صب تا هر شب رو تخت خواب ، بودن ندارم خسته شدم .از اینکه هیچی جز آهنگام حالم رو خوب نمیکنه خسته شدم . من خسته شدم خیلی زیاد خسته شدم . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اعتماد قوی ترین کلمه جهانه که توسط خیلیا از بین رفت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
- معمولاً انرژی برای چت و ارتباط بر قرار کردن به هر نحوی با آدما ندارم. گاهی وقتا درگیر کار و درسم گاهی وقتام بی دلیل انرژی ندارم و غیبم. گاهی وقتام به ندرت پیش میاد باطریم پر باشه و زیاد با کسی صحبت کنم و ارتباط بگیرم. در هر صورت می‌دونی، همین خصوصیتم باعث می‌شه آدم دوروبرم نباشه زیاد. یا فکر کنن نیازی به کسی ندارم و توی تنهایی حالم خوبه پس باید برن. بعضیام خسته می‌شن. ولی در هر صورت اونایی که می‌مونن. من بهشون می‌گم واقعی ترینام.