eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر گذاشتمت کنار مطمئن باش مقصر تو بودي چون من تا لحظه‌ي آخر به آدما فرصت میدم،محبت میکنم،رفتارمو بهتر میکنم،اهمیت میدم و تلاش میکنم همه چیزو درست کنم.. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
_پشت یه شادی چی پنهانه؟ + غم... _نه جانم اشتباه ما همینجاست غم پشت شادی نیست پشت شادی ترس ایستاده اره ترس... می‌دونی چرا دنبال شادی میدویم؟؟ چون میترسیم اره میترسیم +از چی؟ _از از دست دادن فرصت زندگی مون بگرد پیداش میکنی تو عمق شادی هات ترس رو... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من همیشه احساس میکنم یه آدم موقتی توو زندگی بقیه‌ام . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من چه دانم از فکرِ تو و تو چه دانی از دلِ من (: ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
منی که انتخاب کردم من باشمُ یادم نیست . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
خیلی بشدت از گوشی خسته شدم.از اپ‌ های تکراری خسته شدم . از اینکه هروقت بیدار میشم اول گوشیم رو چک میکنم خسته شدم . از اینکه هیچ تفریح دیگه ای جز تو خونه موندن و از صب تا هر شب رو تخت خواب ، بودن ندارم خسته شدم .از اینکه هیچی جز آهنگام حالم رو خوب نمیکنه خسته شدم . من خسته شدم خیلی زیاد خسته شدم . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اعتماد قوی ترین کلمه جهانه که توسط خیلیا از بین رفت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
- معمولاً انرژی برای چت و ارتباط بر قرار کردن به هر نحوی با آدما ندارم. گاهی وقتا درگیر کار و درسم گاهی وقتام بی دلیل انرژی ندارم و غیبم. گاهی وقتام به ندرت پیش میاد باطریم پر باشه و زیاد با کسی صحبت کنم و ارتباط بگیرم. در هر صورت می‌دونی، همین خصوصیتم باعث می‌شه آدم دوروبرم نباشه زیاد. یا فکر کنن نیازی به کسی ندارم و توی تنهایی حالم خوبه پس باید برن. بعضیام خسته می‌شن. ولی در هر صورت اونایی که می‌مونن. من بهشون می‌گم واقعی ترینام.
پس اگ موندی بدون تو یکی از واقعی ترینامی(:
گاهی وقتا از خودت تشکر کن، تو تنها کسی بودی که خودتو ترک نکردی، تنها کسی بودی که خسته نشد، موند و ادامه داد . 𝐌 https://eitaa.com/bestrong_s
مثل یک معجزه ای علت ایمان منی همه هان و بله هستن شما جان منی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s