شکلات تلخ
من؟! قفل زنگ خوردهای جا مانده بر دری! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
مثل گوی معلق در فضا .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگر گذاشتمت کنار مطمئن باش مقصر تو بودي چون من تا لحظهي آخر به آدما فرصت میدم،محبت میکنم،رفتارمو بهتر میکنم،اهمیت میدم و تلاش میکنم همه چیزو درست کنم..
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
_پشت یه شادی چی پنهانه؟
+ غم...
_نه جانم
اشتباه ما همینجاست
غم پشت شادی نیست
پشت شادی ترس ایستاده
اره ترس...
میدونی چرا دنبال شادی میدویم؟؟
چون میترسیم
اره
میترسیم
+از چی؟
_از از دست دادن فرصت زندگی مون
بگرد
پیداش میکنی تو عمق شادی هات
ترس رو...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من همیشه احساس میکنم یه آدم موقتی توو زندگی بقیهام .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خیلی بشدت از گوشی خسته شدم.از اپ های تکراری خسته شدم . از اینکه هروقت بیدار میشم اول گوشیم رو چک میکنم خسته شدم . از اینکه هیچ تفریح دیگه ای جز تو خونه موندن و از صب تا هر شب رو تخت خواب ، بودن ندارم خسته شدم .از اینکه هیچی جز آهنگام حالم رو خوب نمیکنه خسته شدم . من خسته شدم خیلی زیاد خسته شدم .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اعتماد قوی ترین کلمه جهانه که توسط خیلیا از بین رفت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
- معمولاً انرژی برای چت
و ارتباط بر قرار کردن
به هر نحوی با آدما ندارم.
گاهی وقتا درگیر کار و درسم
گاهی وقتام بی دلیل انرژی
ندارم و غیبم. گاهی وقتام
به ندرت پیش میاد باطریم
پر باشه و زیاد با کسی
صحبت کنم و ارتباط بگیرم.
در هر صورت میدونی،
همین خصوصیتم باعث
میشه آدم دوروبرم
نباشه زیاد.
یا فکر کنن نیازی به
کسی ندارم و توی
تنهایی حالم خوبه
پس باید برن.
بعضیام خسته میشن.
ولی در هر صورت
اونایی که میمونن.
من بهشون میگم
واقعی ترینام.
گاهی وقتا از خودت تشکر کن، تو تنها کسی
بودی که خودتو ترک نکردی، تنها کسی بودی
که خسته نشد، موند و ادامه داد .
𝐌
https://eitaa.com/bestrong_s
مثل یک معجزه ای علت ایمان منی
همه هان و بله هستن
شما جان منی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s