خیلی بشدت از گوشی خسته شدم.از اپ های تکراری خسته شدم . از اینکه هروقت بیدار میشم اول گوشیم رو چک میکنم خسته شدم . از اینکه هیچ تفریح دیگه ای جز تو خونه موندن و از صب تا هر شب رو تخت خواب ، بودن ندارم خسته شدم .از اینکه هیچی جز آهنگام حالم رو خوب نمیکنه خسته شدم . من خسته شدم خیلی زیاد خسته شدم .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اعتماد قوی ترین کلمه جهانه که توسط خیلیا از بین رفت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
- معمولاً انرژی برای چت
و ارتباط بر قرار کردن
به هر نحوی با آدما ندارم.
گاهی وقتا درگیر کار و درسم
گاهی وقتام بی دلیل انرژی
ندارم و غیبم. گاهی وقتام
به ندرت پیش میاد باطریم
پر باشه و زیاد با کسی
صحبت کنم و ارتباط بگیرم.
در هر صورت میدونی،
همین خصوصیتم باعث
میشه آدم دوروبرم
نباشه زیاد.
یا فکر کنن نیازی به
کسی ندارم و توی
تنهایی حالم خوبه
پس باید برن.
بعضیام خسته میشن.
ولی در هر صورت
اونایی که میمونن.
من بهشون میگم
واقعی ترینام.
گاهی وقتا از خودت تشکر کن، تو تنها کسی
بودی که خودتو ترک نکردی، تنها کسی بودی
که خسته نشد، موند و ادامه داد .
𝐌
https://eitaa.com/bestrong_s
مثل یک معجزه ای علت ایمان منی
همه هان و بله هستن
شما جان منی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید دیگه باهم حرف نزنیم یا حداقل مثله قبل حرف نزنیم ولی میخام بدونی،دلم میخاد بخندی و خوب باشی، هنوزم واسم مهمی، به موقع بخاب درست غذا بخور و خیلی مواظب خودت باش.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه به من بود نمیزاشتم کسی حتی به ناراحت کردنت فکر کنه. نمیزاشتم هیچ غمی بیاد بشینه کنج دلت. نمیزاشتم بیحوصله بشی و حس پوچی بهت دست بده.نمیزاشتم تو شرایط سختی بمونی و فکرت درگیر باشه.نمیزاشتم این آدما بهت صدمهای برسونن،همشو خودم به جون میخرم تا جایی که ممکنه تو حالت بهتر باشه.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آن که یکبار از مرامش نیش خوردی را نبخش
پوست اندازی چ تغییری دهد در ذات مار؟
↯
https://eitaa.com/bestrong_s