رسمش نبود عاشق کنی اما نمانی پای من
مرهم که نه، زخم شوی بر تک تکِ اعضای من؛
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
مه کوچه خیابونو زَدم بی وَقفه فَریاد ، یِروزی تا ببینم مویِ تو میرقصه دَر باد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
غم در دلِ تنگِ من از آن است، که نیست
یک دوست که با او غم دل بتوان گفت!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی یک طرفه تلاش کردن برای یک موضوع دونفره واقعا خسته کننده است...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
ساقه های مژه ام از وزش آه نسوخت
شکر، در جنگل ما هیزم تر بسیار است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سفره دار توم ای عشق، بفرما بنشین
نان جو، زخم و نمک، خون جگر بسیار است...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ای ملائک که ب سنجیدن ما مشغولید
بنویسید ک اندوه بشر بسیار است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گفت: "دوری"
التیام درد های عاشقی ست
نسخه ی ما را دلی نامهربان پیچیده است...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حتی شبیه اسم تو را هم که می بَرند
با هر اشاره،
بند دلم پاره می شود!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s