فکر کن قهوه بنوشی ته فالت باشد
بعد از این دیدن او فرض محالت باشد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کسی را بسیار دوست داشتن
یعنی،مراقبِ آرامشِ او بودن..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
تو بچگیمون از گلودرد بغض میکردیم الان از بغض گلودرد میگیریم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من از اینجا خواهم رفت
و فرقی هم نمیکند که فانوسی داشته باشم
یا نه؛ کسی که میگریزد از گُم شدن نمیترسد.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
-هروقت با تموم نقصها و عیبهاش دوسش داشتی اونوقت میتونی بگی عاشقشم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s