همین درد دور بودن را
دیر دیدن را
دیگر ندیدن ها را•`
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ای که نزدیک ترازجانی و پنهانی ز نگه
هجر تو خوشترم اید ز وصال دگران
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گاه گاهی با خودم نامهربانی میکنم
باخود لج می کنم با غم تباهی میکنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدم کنارِ کسی که بیشتر از همه دوسش
داره نمیمونه ، کنارِ کسیکه بیشتر از همه
ازش آرامش میگیره میمونه ؛ غیر ِ این برا
قلبش سمه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
خبرت هست که از خویش، خبر نیست مرا؟!
گذری کن که ز غم،
راهِ گذر نیست مرا
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چه حرفها که درونم نگفته میماند
خوشا به حال شماها که شاعری بلدید..
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دلم میخواد بقیه عمرمُ تو اون اتفاقه ،
اون دیداره ، اون ساعته ، اون خندهِ ،
پیش اون و ...... بگذره .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ازین رادیو سکوت نگاه های تو را میشنوم•`
ذهن من مثل یک رادیو است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چرا با کوچکترین حرفش رنجیدی؟
چون صاحب کلمه زیاد برام ارزشمند بود!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s