خبرت هست که از خویش، خبر نیست مرا؟!
گذری کن که ز غم،
راهِ گذر نیست مرا
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چه حرفها که درونم نگفته میماند
خوشا به حال شماها که شاعری بلدید..
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دلم میخواد بقیه عمرمُ تو اون اتفاقه ،
اون دیداره ، اون ساعته ، اون خندهِ ،
پیش اون و ...... بگذره .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ازین رادیو سکوت نگاه های تو را میشنوم•`
ذهن من مثل یک رادیو است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چرا با کوچکترین حرفش رنجیدی؟
چون صاحب کلمه زیاد برام ارزشمند بود!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
دنیای عجیبیه
تلخ ترین غم ها مال شادی های گذشتمونه.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی یکی بی دلیل گریه میکنه دلیلش اینه که داره با مشکلاتی مبارزه میکنه که ذهن و قلبش نتونستن حلش کنن !
:|
https://eitaa.com/bestrong_s