eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی دوست دارم بدونم چرا ما باید استرس بکشیم؟ ما چه گناهی کردیم؟آره کردیم. گناه ما به دنیا اومدنه. به قول نَوید ، منم یه خطای انسانی . . :| https://eitaa.com/bestrong_s
دل‌لبریزازکلمات و زبان‌رخصتِ‌سخن‌نمی‌دهد . :] https://eitaa.com/bestrong_s
کار مرا به نیم نگاهش تمام کرد بنگر که چه می‌کند نگه،ناتمامِ او ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
که دیگران گذرانند ولی تو ماندگاری ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
خبرت هست که از خویش خبری نیست مرا؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
و که جدا نمیشود نقش تو از خیال من ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعضی آدما به یه درجه‌ ای از تنفر میرسوننت که بی دلیل از هم‌ نام های اون شخص هم دوری میکنی ، چون نمیخوای هیچ یادآوری ازش تو زندگیت باشه. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من میتونم هر روز دلتنگت باشم، ولی از اینکه تو زندگیم نیستی خوشحال باشم. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
به حدی ذهنم و افکارم بهم ریختست‌ که هیچ کاری بجز سکوت نمیتونم انجام بدم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s