یه ادمایی هستن مال من نیستن
اما واقعا قلبا دوسشون دارم
جوری ک رفتار میکنم مشتقاق حرف زدن نیستم
اما بال بال میزنم برا حرف زدن باهاشون
همونایی ک براشون شعر میخونم
همونایی ک قلبمو میشکنن
اما من بازم دیوانه وار میپرستمشون...
ای کاش خودشون بفهمن و باهام حرف بزنن (:
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه هر وقت باش حرف میزنی لبخند میافته رو لبت بدون نباید از دستش بدی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
با خودم لج کرده ام بیدار باشم تا که تو
بر سرِ رحم آیی وامشب بگویی:شب بخیر
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید آدمارو ببخشم ولی هیچوقت باهاشون مثل قبل نمیشم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گوهر دل را نزن بر سنگ هر ناقابلی
صبر کن پیدا شود گوهر شناس قابلی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s