بابام خیال میکرد آدم وقتی در حجره
خودش تنها باشد، تنهاست. نمیدانست
که تنهایی رافقط در شلوغی میتوان
حس کرد.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بعد مرگم بنویسید که عهدش نشکست
تا ابد ماند وفادار به تنهایی خویش
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من و دلتنگی و یک آه غلیظ از ته دل
نکنم عکس تو را سیر تماشا چه کنم؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
برایم دلنشینی
دلبری
آنقدر دلخواهی
که من حتی در آغوش تو، دلتنگ توام گاهی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
با احتیاط به آدمها عادت کنید اونا
خیلی زود عوض میشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s