بعد مرگم بنویسید که عهدش نشکست
تا ابد ماند وفادار به تنهایی خویش
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من و دلتنگی و یک آه غلیظ از ته دل
نکنم عکس تو را سیر تماشا چه کنم؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
برایم دلنشینی
دلبری
آنقدر دلخواهی
که من حتی در آغوش تو، دلتنگ توام گاهی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
با احتیاط به آدمها عادت کنید اونا
خیلی زود عوض میشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شبیه مه شده بودی .
نه میشد در آغوشت گرفت و نه آنسوی
تو را دید؛ تنها میشد در تو گم شد و
همینطور هم شد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین
خود نعش خود به شانه گرفتم
گریستم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s