من هستم، همیشه هستم
هربار که دلت میگیره از همه ، هستم .
هربار که قلبتو میشکونن، هستم .
هروقت که حالت بد بود، هستم .
همیشه و همیشه هستم
میتونی بهم مطمئن باشی و
جلویه من خود واقعیت باشی
میتونی بهم تکیه کنی ،
میتونی باورم کنی .
میتونی قلبت و بدی بهم ،
من ازش مراقبت میکنم ،
من زخمای روحتو باندپیچیمیکنم،
من مراقبتم و همیشه کنارتم .
و من خیلی دوست دارم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
نمی دانم چه میخواهم بگویم
زبانم در دهان ِباز ، بسته است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟! یک تکه دلتنگی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
-فرو میریزد اندوه؛ از در و دیوارِ پیڪرم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ -فرو میریزد اندوه؛ از در و دیوارِ پیڪرم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
یک نفر آدمم؛ و چند نفر غمگینم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گفتم چرا انقدر سختی رو باید
تحمل کنم !؟
گفتی : " ان مع العسر یسرا "
قطعا به دنبال هرسختی آسانیست
گفتم آخه دیگه خسته شدم
گفتی : " لا تقنطو من رحمه الله "
از رحمت من ناامید نشو
♬
https://eitaa.com/bestrong_s