eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش میشد یه کاغذ پرینت بگیرم که روش نوشته باشه "من حالم اونقدری که به نظر میرسه خوب نیست، لطفا مراقب تک تک کلماتی که استفاده میکنید باشید." بعد بچسبونم پشت و جلوی لباسم، رو کوله پشتیم، پشت صندلیم، اصلا بذارم پروفایل هام و... که هرجا میرم همه ببینن:)) :] https://eitaa.com/bestrong_s
دقیقا وقتایی که بت نیاز دارم‌ نیستی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بودم فقط با تو یکی خوب ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعد از یه بار «با یقین آمده بودیم،مردد رفتیم» آدمیزاد دیگه هیچوقت از چیزی کامل مطمئن نمیشه. ینی اگر بخواد بشه هم یه چیزی اون ته‌ها واسه مردد شدنش نگه میداره. یه چیزی که یادش بمونه اگه بازم خواست بخوره تو ذوقش اندازه دفعه پیش جا نخوره. :] https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی سکوت میکنی چون اینقدر رنجیدی که نمی خوای حرف بزنی گاهی سکوت میکنی چون واقعا حرفی برای گفتن نداری سکوت گاهی یک اعتراضه و گاهی هم انتظار اما بیشتر وقتها سکوت برای اینه که هیچ کلمه ای نمی تونه غمی رو که تو وجودت داری توصیف کنه و این یعنی همون حس تنهایی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
و عشقِ تو به من آموخت غمِ غُربت دو چندان می‌‌شود شب‌‌ها ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
جای ما در هر مکان خالیست گویا رفته‌ایم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
و قَسَم به قَلبی که دِلباختهِ چَشمانِ تو شد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
باعثِ‌خوشحالیِ‌جانِ‌غمگینِ‌من‌کجاست؟! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
هیچکس در من جنونم را به تو باور نکرد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ولی هر کسی به یه نفر احتیاج داره که هی بهش بگه "اگه تو رو نداشتم چیکار میکردم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش همه مون ی نفر تو زندگیمون داشتیم ، وقتایی ک میدید یهو ساکت شدیم بهمون میگفت : خیلی آروم ب نظر میای ، بهم بگو چی داره توی وجودت آتیش میگیره ؟ :] https://eitaa.com/bestrong_s