بعد از یه بار «با یقین آمده بودیم،مردد رفتیم» آدمیزاد دیگه هیچوقت از چیزی کامل مطمئن نمیشه. ینی اگر بخواد بشه هم یه چیزی اون تهها واسه مردد شدنش نگه میداره. یه چیزی که یادش بمونه اگه بازم خواست بخوره تو ذوقش اندازه دفعه پیش جا نخوره.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی سکوت میکنی
چون اینقدر رنجیدی که نمی خوای حرف بزنی
گاهی سکوت میکنی چون واقعا حرفی برای گفتن نداری
سکوت گاهی یک اعتراضه و گاهی هم انتظار
اما بیشتر وقتها سکوت برای اینه که
هیچ کلمه ای نمی تونه غمی رو که تو وجودت داری توصیف کنه
و این یعنی همون حس تنهایی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
و عشقِ تو به من آموخت غمِ غُربت دو چندان میشود شبها
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی هر کسی به یه نفر احتیاج داره که هی بهش بگه "اگه تو رو نداشتم چیکار میکردم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کاش همه مون ی نفر تو زندگیمون داشتیم ، وقتایی ک میدید یهو ساکت شدیم بهمون میگفت : خیلی آروم ب نظر میای ، بهم بگو چی داره توی وجودت آتیش میگیره ؟
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
زِ بس خندیدم و پنهان نمودم راز خود را کسی باور ندارد در دلم دریای درد است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s