گاهی سکوت میکنی
چون اینقدر رنجیدی که نمی خوای حرف بزنی
گاهی سکوت میکنی چون واقعا حرفی برای گفتن نداری
سکوت گاهی یک اعتراضه و گاهی هم انتظار
اما بیشتر وقتها سکوت برای اینه که
هیچ کلمه ای نمی تونه غمی رو که تو وجودت داری توصیف کنه
و این یعنی همون حس تنهایی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
و عشقِ تو به من آموخت غمِ غُربت دو چندان میشود شبها
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی هر کسی به یه نفر احتیاج داره که هی بهش بگه "اگه تو رو نداشتم چیکار میکردم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کاش همه مون ی نفر تو زندگیمون داشتیم ، وقتایی ک میدید یهو ساکت شدیم بهمون میگفت : خیلی آروم ب نظر میای ، بهم بگو چی داره توی وجودت آتیش میگیره ؟
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
زِ بس خندیدم و پنهان نمودم راز خود را کسی باور ندارد در دلم دریای درد است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s