نمیدونم درک میکنین چی میگم یا نه ولی مودم اینجوریه که یهو به خودم میام میبینم باز دارم برای چیزی که قبلا چندبار کامل پذیرفتم و کنار اومدم باهاش غصه میخورم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ یک ذهنم و صد خیال مشغول به تو ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟!
یه قایقم که غرق شده تو خاطرات!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونی
بلوغ ب سن و سال نیست
تو زمانی بالغ شدی ک سکوت رو ب توضیح دادن ترجیح بدی (:
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گریه کن ، گریه قشنگه
گریه سهم دل تنگه
گریه کن گریه غروره
مرحم این راه دوره
:)
https://eitaa.com/bestrong_s