میگفت
کسی که از خانوادش بگذره بخاطر تو، مطمئن باش یه روزی هم بخاطر یکی دیگه از تو میگذره...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اسمش آدم است
اما تو باور نکن
گاهی کاری میکند که از پس هیچ گرگی برنمیآید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
او رفت
و صبر رفت
و تحمل تمام شد
از هم گسست
سلسله ی اختیار ما
گفت از تو یاد میکنم
اما وفا نکرد
یادش به خیر
یار فراموشکار ما...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گوشام رو درمیارم میزارم تو لیوانِ آب
کاری داشتید صدام کنید،
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
من همیشه آدم خود خوری بودم. اونقدری که تو هیچوقت غم توو صدا یا درد توی نگاهمو حس نکردی. نفهمیدن این قضایا توسط اطرافیانم، باعث شده فکر کنن که همیشه حالم خوبه.
میدونی عزیزم! من آدم احساساتی هستم، اونقدر احساساتی که با کوچیکترین حرف یا بیتوجهی توسط کسی که دوستش دارم میتونم همهی بغضهای کرده و نکرده عمرم رو گریه کنم و در عین حال چیزی به روی خودم نیارم. اونقدری که تو هیچوقت نمیتونی متوجه این موضوع بشی. اما میدونی چیه؟ حساسیت و دل نازک بودنم هیچوقت باعث نشد که من بخوام واسه نگه داشتن کسی بجنگم یا التماسش کنم، یا ازش بخوام عشق و علاقهای رو بهم بده که دلی نیست و همش ظاهریه. درسته که هیچوقت نتونستم کسی رو توو زندگیم نگه دارم ولی عوضش تونستم خیلی راحت کسی که میخواد بره رو راهی کنم و دیگهام پشت سرش آب نریزم که بخواد برگرده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
و گاهی اوقات احساساتم رو برای خودم نگه داشتم چون هیچ زبانی برای بیانشان پیدا نکردم!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
برا هر کس وقت گذاشتیم بهمون گفت تو هم ک همش بیکاری ..
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
در خاطرم روانه شد و شب بخیر گفت
گفتم که در نبودِ تو شب ها بخیر نیست(:
♬
https://eitaa.com/bestrong_s