eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
گوشام رو درمیارم میزارم تو لیوانِ آب کاری داشتید صدام کنید، ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
چقد بده براش مهم نباشی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من همیشه آدم خود خوری بودم. اونقدری که تو هیچوقت غم توو صدا یا درد توی نگاهمو حس نکردی. نفهمیدن این قضایا توسط اطرافیانم، باعث شده فکر کنن که همیشه حالم خوبه. میدونی عزیزم! من آدم احساساتی هستم، اونقدر احساساتی که با کوچیک‌ترین حرف یا بی‌توجهی توسط کسی که دوستش دارم میتونم همه‌ی بغض‌های کرده و نکرده عمرم رو گریه کنم و در عین حال چیزی به روی خودم نیارم. اونقدری که تو هیچوقت نمی‌تونی متوجه این موضوع بشی. اما میدونی چیه؟ حساسیت و دل نازک بودنم هیچوقت باعث نشد که من بخوام واسه نگه داشتن کسی بجنگم یا التماسش کنم، یا ازش بخوام عشق و علاقه‌ای رو بهم بده که دلی نیست و همش ظاهریه. درسته که هیچوقت نتونستم کسی رو توو زندگیم نگه دارم ولی عوضش تونستم خیلی راحت کسی که می‌خواد بره رو راهی کنم و دیگه‌ام پشت سرش آب نریزم که بخواد برگرده ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
و گاهی اوقات احساساتم رو برای خودم نگه داشتم چون هیچ زبانی برای بیانشان پیدا نکردم! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
برا هر کس وقت گذاشتیم بهمون گفت تو هم ک همش بیکاری .. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
درگیر تو هستم چه بخواهی چه نخواهی.... :] https://eitaa.com/bestrong_s
در خاطرم روانه شد و شب بخیر گفت گفتم که در نبودِ تو شب‌ ها بخیر نیست(: ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی یکی بت گف دوستت دارم ی تحقیق کن شاید تیکه کلامش باشه... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
از معجزاتم؟ طرف آنلاینِ پیام میدم بی جواب میمونه *لبخند
تیکه بود عایا؟
تو هم محتاج خواهی شد جهان دار مکافات است ♬ https://eitaa.com/bestrong_s