من نمیدونم شروعش از کی بود...
اما از یه تایمی به بعد همیشه عصبی و ناراحت بودم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ پناهنده ام به مرزهای تنت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
همونیم که تو منو غرق خودت کردی و نجاتم ندادی...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
درگلویم بغض بود
در نگاهم اشک
اما بلند تر از همه میخندیدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از درسهای بزرگ زندگی که هرکسی باید یاد بگیره اینه:چیزی که تو واقعیت تموم شده رو تو رویاهات ادامه نده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی من بچه که بودم فکر میکردم تنهایی یعنی وقتایی که هیچکس خونه نیست . .
↯
https://eitaa.com/bestrong_s