درگلویم بغض بود
در نگاهم اشک
اما بلند تر از همه میخندیدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از درسهای بزرگ زندگی که هرکسی باید یاد بگیره اینه:چیزی که تو واقعیت تموم شده رو تو رویاهات ادامه نده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی من بچه که بودم فکر میکردم تنهایی یعنی وقتایی که هیچکس خونه نیست . .
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
هولناک
مانند عکس کسی که میخندد
اما سالها پیش مُرده است
↯
https://eitaa.com/bestrong_s