eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
با سادگیِ تمام بی‌صدا شکستم چه زخم‌هایی که از عزیزان خوردم اشک‌ها را پشتِ لبخندی مخفی می‌کنم که خیلی درد می‌کند و هیچ کس نمی‌فهمد من را دردِ همین نفهمیدن می‌کُشد نه زخم‌ها ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من این اشوب را در ژرفای وجودم کشتم و اکنون قلبم ارام است شاید حتی ارام تر از نبض یک مرده... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هنوزم نامه نوشتن رایج بود. دیدن دست‌خط بقیه برام خیلی جذابه؛ انگار احساس بیشتری رو منتقل میکنه و تو میتونی فشار دست طرف رو روی کاغذ حس کنی؛ انگار کلماتش واقعی‌تره؛ یا بوی عطرش که روی کاغذ مونده. چیه این صفحه‌ی سرد کیبورد؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
باشد نباشد خبری از خبرم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
رسیده حرفایی که زدین به گوش ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ناراحت کننده‌ست که اولویت آدمایی که اولویتِتَن‌ نباشی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
با حرف نزدن و تو خودت ریختن و فرار ازش هیچی درست نمیشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اگ دریام بشی ماهیت میشم(: ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
قبلا ًنامه‌هایمان مچاله می‌شد و به دور انداخته ؛ اما حال، مغزمان مچاله می‌شود . :] https://eitaa.com/bestrong_s
ممنون ازت بخاطر اینک تا جایی که تونستی منو دوست داشتی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
عشق در دل ماند و یار از دست رفت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s