eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من این اشوب را در ژرفای وجودم کشتم و اکنون قلبم ارام است شاید حتی ارام تر از نبض یک مرده... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هنوزم نامه نوشتن رایج بود. دیدن دست‌خط بقیه برام خیلی جذابه؛ انگار احساس بیشتری رو منتقل میکنه و تو میتونی فشار دست طرف رو روی کاغذ حس کنی؛ انگار کلماتش واقعی‌تره؛ یا بوی عطرش که روی کاغذ مونده. چیه این صفحه‌ی سرد کیبورد؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
باشد نباشد خبری از خبرم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
رسیده حرفایی که زدین به گوش ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ناراحت کننده‌ست که اولویت آدمایی که اولویتِتَن‌ نباشی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
با حرف نزدن و تو خودت ریختن و فرار ازش هیچی درست نمیشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اگ دریام بشی ماهیت میشم(: ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
قبلا ًنامه‌هایمان مچاله می‌شد و به دور انداخته ؛ اما حال، مغزمان مچاله می‌شود . :] https://eitaa.com/bestrong_s
ممنون ازت بخاطر اینک تا جایی که تونستی منو دوست داشتی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
عشق در دل ماند و یار از دست رفت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
تو نور من باش میان اين همه سايه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s