کاش هنوزم نامه نوشتن رایج بود.
دیدن دستخط بقیه برام خیلی جذابه؛ انگار احساس بیشتری رو منتقل میکنه و تو میتونی فشار دست طرف رو روی کاغذ حس کنی؛ انگار کلماتش واقعیتره؛ یا بوی عطرش که روی کاغذ مونده.
چیه این صفحهی سرد کیبورد؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ناراحت کنندهست که اولویت آدمایی که اولویتِتَن نباشی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
با حرف نزدن و تو خودت ریختن و فرار ازش هیچی درست نمیشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
قبلا ًنامههایمان مچاله
میشد و به دور انداخته ؛
اما حال، مغزمان مچاله میشود .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
ممنون ازت بخاطر اینک
تا جایی که تونستی منو دوست داشتی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s