قبلا ًنامههایمان مچاله
میشد و به دور انداخته ؛
اما حال، مغزمان مچاله میشود .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
ممنون ازت بخاطر اینک
تا جایی که تونستی منو دوست داشتی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
مینویسم ک چگونه دلبری کنی
و تویی ک هر چقد من می نویسم نمیفهمی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی این جمله رو همیشه بخاطر داشته با: تو همیشه قرآرِ تو قلبِ من دوست داشتنی بآشی و هیچوقت فرآموش نشی حتی اگه بهت زنگ نزدم و پیام ندادم دلیل بر این نمیشه که از یادم ببرمت تو داخلِ مغز و قلب و زندگیم حَک شده ای
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میخندیدم اما شاد نبودم
حرف؟
میزدم
اما ناگفته بسیار داشتم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بدترین حس :
خواب ببینی یکی پیام داده ، پاشی ببینی نوتیفی ازش نداری
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هرچه کنم نمیـشود تا بروي تو از دلم
از تو فرار میـکنم ، باز تویی مقابلـم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دارد دلِ ما ازتو تمنایِ نگاهی...
محروم مگردان دلِ ما را که روا نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s