eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
گر درد شوی، زهر شوی، پنجه به قلبم بکشی، من باز تو را، باز تو را، باز تو را می‌خواهم . :] https://eitaa.com/bestrong_s
تو همونی هستی که حالمو خوب‌ میکنی، همونی که باهاش میتونم از ته دل بخندم، همونی که کنارش میشه خسته نشد،همونی که تو روزای سختم میتونم دلمو خوش کنم به بودنت؛ بغلت دوای دردامه، دستات گرما بخش زندگیمه، صدات تسکین دهنده‌ی دردامه ! میخام بدونی اونقد بودنت قشنگه و حالِ دل منو خوب میکنه که من حاضرم هیشکی نباشه ولی تو باشی واسم . :] https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی خندیدی فهمیدم که ماه رو زمین بوده نه آسمون ...؛ :] https://eitaa.com/bestrong_s
من حتی از داشتن سکوت مشترک با آدمی که دوستش داشته باشم لذت می‌برم. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
بیم آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم ، مبادا خسته شوی ، و بیم آن دارم که سکوت کنم ، مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی . - نزار قبانی ؛ :] https://eitaa.com/bestrong_s
خلاصه ک آره...
در فرهنگ فارسیِ عمید [نیاز] ؛؛ یعنی احتیاج یعنی دلیلی برای خواستن و انتظار کشیدن. یعنی میل و خواهش به وجودِ کسی یا چیزی و من، پُر از نیازِ با تو بودنم. :] https://eitaa.com/bestrong_s
رسیدن خوشحالت می‌کنه نرسیدن ناراحتت میکنه ولی اینکه ندونی میرسی یا نه نابودت میکنه ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
نتیجه‌ی نهایی یه رابطه فقط باید «کنار هم رشد کردن» و «یاد گرفتن» باشه.
شاید گران تمام شود اما شناخت آدم ها ارزشمندترین تجربه ی دنیاست ... ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
این سکوتم خیلی صدا دارِ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یادمه یبار خیلی از دستش ناراحت شدم، اونقدر که نمیتونم بگم چقدر، باز برای اینکه دلم تنگ شده بود گفتم از دست من ناراحتی؟ آدما چقدر وقتی یکیو میخوان، بی دفاع میشن. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s