تو همونی هستی که حالمو خوب میکنی، همونی که باهاش میتونم از ته دل بخندم، همونی که کنارش میشه خسته نشد،همونی که تو روزای سختم میتونم دلمو خوش کنم به بودنت؛ بغلت دوای دردامه، دستات گرما بخش زندگیمه، صدات تسکین دهندهی دردامه !
میخام بدونی اونقد بودنت قشنگه و حالِ دل منو خوب میکنه که من حاضرم هیشکی نباشه ولی تو باشی واسم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی خندیدی فهمیدم که ماه رو زمین بوده نه آسمون ...؛
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من حتی از داشتن سکوت مشترک با آدمی که دوستش داشته باشم لذت میبرم.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
بیم آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم ،
مبادا خسته شوی ،
و بیم آن دارم که سکوت کنم ،
مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی .
- نزار قبانی ؛
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
در فرهنگ فارسیِ عمید
[نیاز] ؛؛ یعنی احتیاج
یعنی دلیلی برای خواستن
و انتظار کشیدن.
یعنی میل و خواهش
به وجودِ کسی یا چیزی
و من، پُر از نیازِ با تو بودنم.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
رسیدن خوشحالت میکنه
نرسیدن ناراحتت میکنه
ولی اینکه ندونی میرسی یا نه نابودت میکنه
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید گران تمام شود
اما شناخت آدم ها ارزشمندترین
تجربه ی دنیاست ...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
یادمه یبار خیلی از دستش ناراحت شدم، اونقدر که نمیتونم بگم چقدر، باز برای اینکه دلم تنگ شده بود گفتم از دست من ناراحتی؟ آدما چقدر وقتی یکیو میخوان، بی دفاع میشن.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s