eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
شکلات تلخ
زردی خانمت کجان؟
معلوم نیست ایشون کجا هستن
خدایا وقتی میگم “ازین بدتر هم مگه میشه؟” صرفا دارم اعتراض میکنم. چالش نمیذارم که بدترش میکنی ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
داشتم فکر می‌کردم بعضیامون خیلي بي‌رحمانه داریم یه دردایي رو تحمل می‌کنیم دردایي که خیلي بزرگ‌تر از قد و قوارهٔ ماست. هیچ‌وقت حق انتخابي براشون نداشتیم، زورشون خیلي بیشتر از لبخندامونه. دردایي که هربار از خودت مي‌پرسي خب چرا بازم من؟ و هر بار جوابي که هیچ‌وقت پیداش نکردي ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
‏می‌دونم پاییز که بشه همه‌چیز بهتر می‌شه، پاییز فصل بهتری برای زندگیه. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
آغوش تو را برای تمام رنج‌هایم انتخاب می‌کردم، اگر تو بزرگ‌ترین زخم زندگی‌ام را بر من نزده بودی. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
‏فهمیدم دوستت دارم همان شبی که با یک حرفِ ساده‌یِ تو، تا صبح لبخند زدم. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
‏کاش می‌شد آدم مغزش رو برای هرکس دلش می‌خواست باز می‌کرد تا کامل داخلش رو ببینه، دیگه نیازی نبود سه ساعت توضیح بدی. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ همونیم که تو منو غرق خودت کردی و نجاتم ندادی... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟ همونیم ک وسط خنده هام و بهترین روزای زندگیم یهو ماتم میزنه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
از درون، آشفته و ظاهر چو کوهی استوار رنج ها اینگونه ما را مرد بار آورده اند ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
چ گویم؟ با که گویم؟ از چه گویم؟ که این دیوانه را جز تو دوایی نیست! :] https://eitaa.com/bestrong_s
تو را چه کسی اسرافت می کند؟ در حالی که من به ذره ذره تو محتاجم... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s