"چیکار کنم برات" عمیقترین جملهایه که از درون آدم میاد. خیلی عزیز و صادقانهست.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
هشیار باش. بگذار قلبت راه را به تو نشان بدهد. وقتی کسی را یافتی که ارزش عشقت را داشت هرگز او را از دست نده.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شب دوباره همانیم ؛
آزرده ، غمگین ، تنها و ترسیده از دنیا !
حتی اگر تمام روز ، در قوی ترین حالات ممکن یک انسان زیسته باشیم.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گرم صحبت شدم و پاک فراموشم شد(:
منبع درد خودش باعثِ آرامش ماست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یروز میفهمی حتی همونی که بخاطرش از
کلِ زندگیت میگذری، حاضر نیست از غرور
مضحکش بخاطرت بگذره.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هر سقوطی
پایان کار نیست
باران را ببین سقوطش زیباترین آغاز است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s