eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی‌ وقت‌ ها بايد رفت، رفت، رفت.. يک خيابان دراز را گرفت تا آخرين نفس رفت و پيچيد به يک كوچه‌ی باريک؛ و ناپديد شد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه با خبر باش که من غرق گناهم همه عمر..! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
گفته‌بودی‌که‌چرا‌محو‌تماشای‌منی انچنان‌مات‌که‌مژه‌برهم‌نزنی مژه‌برهم‌نزدم‌تا‌که‌ز‌دستم‌نرود ناز‌چشم‌تو‌‌به‌قدر‌مژه‌برهم‌زدنی ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از چیزهایی که تو سریال‌های قدیمی نظرم رو جلب می‌کنه اینه که مردم درست فارسی حرف می‌زنن. کلمه هم زیاد بلدن. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
هر موقع با چشم باهاش حرف زدی بدون دوتاتون عاشق همین ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نه تبسم، نه اشاره، نه سوالی، هیچ چیز عاشقی چون من فقط او را تماشا می‌کند ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
حال من حال مریضیست که در کشتن او درد و درمان و طبیبش همه هم دست شدن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ببخشید که باهات خوب رفتار میکنم هی یادم میره که ظرفیت نداری ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
تو؟ شاید برات سخت باشه ولی بازیچه بودی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
چاقو رو فرو کنید تو قلبش‌، با تمام زور بچرخونید اما به یکی دیگه ترجیحش ندید ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یادمه ی بار یکی بهم گفت: ت‍‌و ک‍‌ه ب‍‌ه‍‌ش ن‍‌م‍‌ی‍‌ر‍‌س‍‌ی چ‍‌را ت‍‌ل‍‌اش م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌ی؟
منم در جوابش گفتم: ت‍‌وه‍‌م اخ‍‌رش م‍‌ی‍‌م‍‌ی‍‌ری ‍چ‍‌را ز‍‌ن‍‌دگ‍‌‌ی م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‍‌ی؟