تنهای تنها در عمق خویش
در خلوتِ شب
در سکوتِ بیانتهای درونم در خود پیچیدهام
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
مادربزرگم میگفت :
محبت مثل سکه است
اگه توو قلک دلِ کسی بندازیش دیگه نمیتونی درش بیاری
مگه اینکه دلش رو بشکونی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی بعضی وقتا باید ساکت بشینی ببینی چطور دارن خودشونو نشون میدن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
از یجایی به بعد فاز صبر کردن تموم میشه،فاز بیخیال شدن شروع میشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بدترین آدم توی دنیا کسیه که آزارت میده ولی طوری رفتار میکنه که انگار تو اونو آزار دادی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
واقعا دلم واسه اینکه تا صبح با کسی که دوسش دارم حرف بزنم و وسط چت خوابم ببره تنگ شده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اینکه تو ناراحتیمو نادیده گرفتی،از خود ناراحتیم ناراحت کننده تر بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
به من صبح بخیر نگو
فقط لبخند بزن
لبخندت تمامِ عمرم را بخیر میکند …
♬
https://eitaa.com/bestrong_s