از یجایی به بعد فاز صبر کردن تموم میشه،فاز بیخیال شدن شروع میشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بدترین آدم توی دنیا کسیه که آزارت میده ولی طوری رفتار میکنه که انگار تو اونو آزار دادی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
واقعا دلم واسه اینکه تا صبح با کسی که دوسش دارم حرف بزنم و وسط چت خوابم ببره تنگ شده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اینکه تو ناراحتیمو نادیده گرفتی،از خود ناراحتیم ناراحت کننده تر بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
به من صبح بخیر نگو
فقط لبخند بزن
لبخندت تمامِ عمرم را بخیر میکند …
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خاطرش نیست ولی خوب به خاطر دارم
که در اغوش خودم قول نرفتن میداد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بچه بودم معلممون گفت :
یه لیست از افرادی که مطمعن هستید تا آخر عمر کنارتون میمونن بنویسید...
دو برگه اچار داشتم اما لیست معلم یک خط داشت ؛
"سایه ام آن هم بستگی به نور دارد"
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از چیزهایی که تو سریالهای قدیمی نظرم رو جلب میکنه اینه که مردم درست فارسی حرف میزنن. کلمه هم زیاد بلدن
↯
https://eitaa.com/bestrong_s