چرا زندگی رو سخت میکنی؟ دلتنگ کسی شدی، زنگ بزن، میخوای کسی رو ببینی،دعوتش کن. میخوای بقیه درکت کنن،توضیح بده. سوالی اگر داری، بپرس، چیزی رو میخوای،برو دنبالش، از چیزی خوشت نمیاد، سریع ترکش کن. عاشق کسی شدی،حست رو بهش بگو و یادت نره، ما فقط یک بار زندگی میکنیم پس سخت نگیر، ساده باش .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
امروز بدترین روز بود
و سعی نکنی من و متقاعد کنی که
توی هر روز لحظات خوبی پیدا میشه!
اگر با دقت نگاه کنیم
زندگی دشواره
با اینکه
خیلی وقتا اتفاقات خوبی میوفته!
(حالا از آخر به اول بخون)
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
-ولی شاخه شکسته میمونه عزیزِ من. حتی اگه باد عذرخواهی کنه
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
•به قول شهریار:
ناشناسی و چنین شیفته ام ساخته ای؟
وای اگر باز کنی روی شناسایی را
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
دنیایی عجیبیه، میگردی میگردی عاشق همونی میشی که هیچ جوره نمیتونی داشته باشیش
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
این روزا فکرم شده این جمله: بس کن او یار دگر دارد(:
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
جالبه هر کاری میکنید تهش میگین ببخشید ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش بفهمید با ببخشید گفتناتون چیزی حل نمیشه فقط دردش بیشتر میشه (:
چقد این جمله حقِ: هیچکس از نبودنت نمیمیره فوقش الکی وانمود میکنه ک ناراحته
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حقیقت این است که همه به شما صدمه خواهند زد؛
فقط باید کسی را پیدا کنید که ارزش این رنج را داشته باشند.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s