ناراحتی ناشی از حرف ها و احساساتی که در این قلب زندانی هستن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حتی فکرشم برام عذاب آور بود که یه روزی از دستت بدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چی میشد امشب اخرین شب بخیرو ت بهم میگفتی؟
یعنی اون روزی که ت بهم بگی شب بخیر بهترین و اروم ترین شب تو دنیا میشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
عشق من به ت فراطبیعیه
ینی هیچ جوره نمیتونم توصیف کنم که چقدر دوست دارم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
مرگها دو دستهاند:
مردی که قدم میزند
زنی که حرف نمیزند.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
EhaamEhaam - Negar (320).mp3
زمان:
حجم:
8.6M
بی قرارم نگارم . . .!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
روا نبود دلی را چنین بیازاری
که خالی از دگران بود و از تو آکنده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اینو بدون من خیلی وقتا ازت ناراحت شدم ولی بجاش برات خندیدم، خیلی وقتا میتونستم باهات بحث کنم ولی با خودم گفتم اون مهمه نه بقیه، خیلی وقتا هم میخاستم برم ولی محکم تر از قبل کنارت وایسادم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s