حتی فکرشم برام عذاب آور بود که یه روزی از دستت بدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چی میشد امشب اخرین شب بخیرو ت بهم میگفتی؟
یعنی اون روزی که ت بهم بگی شب بخیر بهترین و اروم ترین شب تو دنیا میشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
عشق من به ت فراطبیعیه
ینی هیچ جوره نمیتونم توصیف کنم که چقدر دوست دارم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
مرگها دو دستهاند:
مردی که قدم میزند
زنی که حرف نمیزند.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
EhaamEhaam - Negar (320).mp3
زمان:
حجم:
8.6M
بی قرارم نگارم . . .!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
روا نبود دلی را چنین بیازاری
که خالی از دگران بود و از تو آکنده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اینو بدون من خیلی وقتا ازت ناراحت شدم ولی بجاش برات خندیدم، خیلی وقتا میتونستم باهات بحث کنم ولی با خودم گفتم اون مهمه نه بقیه، خیلی وقتا هم میخاستم برم ولی محکم تر از قبل کنارت وایسادم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یه روز به یکی گفتم هیچوقت بعد از ساعت ۲ شب تصمیم نگیر، فقط بخواب
پرسید چرا؟
گفتم که به نظر من یه هورمونی بعد ساعت 2 تو بدنت ترشح میشه که
باعث میشه یه تصمیمی بگیری یا یه کاری بکنی که هیچوقت ساعت 7 صبح نمیکنی،
بهت جیگر میده تا دیوونه بازی دربیاری، کاری که میکنه اینه که بهت جرعت اینو میده که
به یه نفر بگی چقدر دوستش داری یا چقدر دلت براش تنگ شده.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s