اینو بدون من خیلی وقتا ازت ناراحت شدم ولی بجاش برات خندیدم، خیلی وقتا میتونستم باهات بحث کنم ولی با خودم گفتم اون مهمه نه بقیه، خیلی وقتا هم میخاستم برم ولی محکم تر از قبل کنارت وایسادم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یه روز به یکی گفتم هیچوقت بعد از ساعت ۲ شب تصمیم نگیر، فقط بخواب
پرسید چرا؟
گفتم که به نظر من یه هورمونی بعد ساعت 2 تو بدنت ترشح میشه که
باعث میشه یه تصمیمی بگیری یا یه کاری بکنی که هیچوقت ساعت 7 صبح نمیکنی،
بهت جیگر میده تا دیوونه بازی دربیاری، کاری که میکنه اینه که بهت جرعت اینو میده که
به یه نفر بگی چقدر دوستش داری یا چقدر دلت براش تنگ شده.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه با حذف کردنِ من حس میکنی زندگی بهتری داری، پس اینکارو بکن !
من نه تنها جلوتو نمیگیرم بلکه درم پشت سرت میبندم .
اما روزی که فهمیدی مشکلت من نبودم هرگز سعی نکن برگردی !
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه.
برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش، برای تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن. برای همه ی اینا کافیه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
دور باش اما نزدیک
من از نزدیک بودنهای دور میترسم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یازده نشانه عاشق بودن:
1. وقتی باهاش صحبت میکنی دیگه به هیچی فکر نمیکنی. وقتی میبینیش همه چی برات قشنگ تر میشه.
2. صداش و تصویرش از ذهنت بیرون نمیره. وقتی تو حال خوب نیستی بهش فکر میکنی و خوب میشی.
3. هر اتفاقی هم بیوفته تنهاش نمیزاری.
4. اشتباهاشو میبخشی.
5. هرجا بری به یادشی.
6. به آرامش و خوشبختیش فکر میکنی.
7. اسمی که روش حساسی اسم اونه.
8. نمیتونی زیاد قهر بمونی و آشتی میکنی.
9. آرزوهات آرزوهای اونه.
10. وقتی پیامشو میخونی لبخند میزنی.
11. اونی که این متنو خوندی اومد تو ذهنت، خودشه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
آنچه آدمها درباره شما میگویند بازتابی از خودشان است ن شما
♬
https://eitaa.com/bestrong_s