eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه. ‏برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش، برای تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن. برای همه ی اینا کافیه. :] https://eitaa.com/bestrong_s
دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن‌های دور می‌ترسم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یازده نشانه عاشق بودن: 1. وقتی باهاش صحبت می‌کنی دیگه به هیچی فکر نمی‌کنی. وقتی می‌بینیش همه چی برات قشنگ تر می‌شه. 2. صداش و تصویرش از ذهنت بیرون نمی‌ره. وقتی تو حال خوب نیستی بهش فکر می‌کنی و خوب می‌شی. 3. هر اتفاقی هم بیوفته تنهاش نمی‌زاری. 4. اشتباهاشو می‌بخشی. 5. هرجا بری به یادشی. 6. به آرامش و خوشبختیش فکر می‌کنی. 7. اسمی که روش حساسی اسم اونه. 8. نمیتونی زیاد قهر بمونی و آشتی می‌کنی. 9. آرزوهات آرزوهای اونه. 10. وقتی پیامشو می‌خونی لبخند می‌زنی. 11. اونی که این متنو خوندی اومد تو ذهنت، خودشه. :] https://eitaa.com/bestrong_s
آنچه آدمها درباره شما میگویند بازتابی از خودشان است ن شما ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
هرشب دلم بهانه تو
هیچ
بگذریم
امشب دلم دوباره تـــــو راا...
هیچ شب بخیر(:
‏هروقت تونستی موقع عصبانیت هر حرفیو نزنی و دل کسیو نشکنی اون‌موقع میتونی ادعا کنی طرفو از تهِ دلت دوست داری وگرنه موقع خوشحالی و نرمال بودن که عابر پیاده‌ی تو خیابونم مهربونه.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
فقط زمانی قدرِ آدمو میدونن که میرن و بهتر از تورو پیدا نمیکنن ولی متاسفانه دیره، خیلی دیره.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
وقتایی ک خودت ناراحتی حرفی نزن و کاری نکن ک اونی ک دوست داره هم ناراحت بشه؛چون اون هم ناراحته برای تو هم باحرفت بیشتر ناراحت میشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s