هروقت تونستی موقع عصبانیت
هر حرفیو نزنی و دل کسیو نشکنی
اونموقع میتونی ادعا کنی طرفو از تهِ دلت
دوست داری وگرنه موقع خوشحالی و نرمال
بودن که عابر پیادهی تو خیابونم مهربونه..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
فقط زمانی قدرِ آدمو میدونن که میرن و بهتر
از تورو پیدا نمیکنن ولی متاسفانه دیره،
خیلی دیره..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتایی ک خودت ناراحتی حرفی نزن و کاری نکن ک اونی ک دوست داره هم ناراحت بشه؛چون اون هم ناراحته برای تو هم باحرفت بیشتر ناراحت میشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چشم من چشم تورا دید ولی دیده نشد
من همانم که پسندید و پسندیده نشد..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
و آدمیزاد برای بخشیدن آدمایی که دوسشون داره ، چه دروغایی که به خودش نمیگه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
از تایم غذا خوردنت که می گذره؛
دیگه گشنه ات نیست،
از تایم خوابت که می گذره؛
دیگه خوابت نمیاد،
این و گفتم بدونی از تایم هر چی بگذره، از دهن میُفته و دیگه اون حس اولیه نیست .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s