نوشته بود: “من تیکه های شکسته شدهی قلبی رو به هم چسبوندم که من نشکسته بودمش و بعد صاحب همون قلب، قلب خودمو شکوند” و من عمیقا این جمله رو درک میکنم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
کاش همون موقع که بدنیا اومدیم یه دفترچه راهنما برای زندگی بهمون میدادن. من الان نمیدونم توی تنظیماتش چه چیزی دست خورده که اصلا خوشحال نمیشم
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
حال ما را نپرسید
از ما تا حال خوب مسافت زیادی باقیست،
برسیم خبر میدهیم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدما به اندازه حرفاشون ، ضعیف
و به اندازه سکوتشون ، قوی هستن
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
آری آن روز چو میرفت کَسی
داشتم آمدَنَش را باور
من نمیدانستم معنیِ هرگز را
تو چرا باز نگشتی دیگر.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
روز تلافی ک برسد...
مثل خودشان نه خدایی میشناسم
نه بزرگتری؛
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
فوقش دو ، سه بار بهت میگم از این رفتارت بدم میاد دفعه بعد از خودتم بدم میاد
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
متفاوت میدیدمت
و تفاوت تنها در نگاهِ من بود....
همین!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
بی تو با قافله
غصه و غم ها چه کنم
تار و پودم تو بگو
با دل تنها چه کنم؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بعد از تو
این دنیا
یک دنیا
کار دارد
تا دوباره دنیا شود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
از یه طرف خودی میزنه از یه طرف دشمن حواستون باشه سنگراتونو گم نکنید..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s