eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
فوقش دو ، سه بار بهت میگم از این رفتارت بدم میاد دفعه بعد از خودتم بدم میاد ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
متفاوت می‌دیدمت و تفاوت تنها در نگاهِ من بود.... همین! ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
بی تو با قافله غصه و غم ها چه کنم تار و پودم تو بگو با دل تنها چه کنم؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعد از تو این دنیا یک دنیا کار دارد تا دوباره دنیا شود ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
از یه طرف خودی میزنه از یه طرف دشمن حواستون باشه سنگراتونو گم نکنید.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی فکر می‌کنیم دوام آوردن قوی‌ترمان می‌کند اما گاهی قدرت در رها کردن است ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دوست داشتن آدما، فقط از توجهشون پیداست، زیاد به دنبال کلمات نباشید ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
و هرکس مختار است خود را چگونه بسوزاند. :] https://eitaa.com/bestrong_s
نه آنقدرها نزدیکی که بشود به بودنت دلخوش کرد، نه آنقدرها دوری که بتوان نبودنت را باور کرد! هستی و نیستی. . نیستی و هستی. . به گمانم بلاتکلیفی نامِ دیگر توست... :] https://eitaa.com/bestrong_s
آدما فراموش نميكنن فقط ياد ميگيرن چطور ميشه بی صدا غصه خورد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شَب به روز پآیآن میده و غم رو آغاز میکنه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s