متفاوت میدیدمت
و تفاوت تنها در نگاهِ من بود....
همین!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
بی تو با قافله
غصه و غم ها چه کنم
تار و پودم تو بگو
با دل تنها چه کنم؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بعد از تو
این دنیا
یک دنیا
کار دارد
تا دوباره دنیا شود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
از یه طرف خودی میزنه از یه طرف دشمن حواستون باشه سنگراتونو گم نکنید..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی فکر میکنیم
دوام آوردن قویترمان میکند
اما گاهی قدرت
در رها کردن است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دوست داشتن آدما، فقط از توجهشون پیداست، زیاد به دنبال کلمات نباشید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نه آنقدرها نزدیکی که بشود
به بودنت دلخوش کرد،
نه آنقدرها دوری که بتوان
نبودنت را باور کرد!
هستی و نیستی. .
نیستی و هستی. .
به گمانم
بلاتکلیفی نامِ دیگر توست...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
آدما فراموش نميكنن فقط ياد ميگيرن چطور ميشه بی صدا غصه خورد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بهم میگن چرا گوشیت همش رو سایلنته؟
چون سایلنت کردن گوشیمو دوست دارم
یجورایی صدای تکس ها و یا حرف هایی که نمیخوام رو نمیشنوم
کاش تو دنیای واقعی هم دکمه سایلنت وجود داشت ...
:)
https://eitaa.com/bestrong_s